Τα χαρακτηριστικά που θα κάνουν το website σας αποτελεσματικό!

Posted on

Πήρες την απόφαση να κατασκευάσεις την προσωπική σου ιστοσελίδα ή της επιχείρησης σου, παρακάτω θα σου παραθέσουμε κάποια tips ώστε το αποτέλεσμα να είναι όσο το δυνατό καλύτερο!

Γιατί οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά!

Σωστή επιλογή Domain name

Το domain name είναι το όνομα και η ταυτότητά της επιχείρησης, θα πρέπει να δείξετε μεγάλη προσοχή στην επιλογή του ονόματος.

Τα σύντομα domain name είναι συνήθως καλύτερα γιατί ο χρήστης τα απομνημονεύει ευκολότερα και επίσης δεν του αφήνει πολλά περιθώρια λάθους στην πληκτρολόγηση. Επίσης καλό θα είναι να αποφύγετε τις παύλες (-) διότι μπερδεύουν πολλές φορές το χρήστη!

Αρχική σελίδα

Η αρχική σελίδα είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο επισκέπτης μόλις εισέλθει στην ιστοσελίδα σας επομένως θα πρέπει να είναι κάτι που θα του κεντρίσει το ενδιαφέρον ώστε να συνεχίσει την πλοήγηση. Επικεντρωθείτε λοιπόν στον τίτλο όπου θα πρέπει να είναι σύντομος και περιεκτικός. Τα κείμενα της αρχικής σελίδας πρέπει επίσης να είναι σύντομα αλλά ταυτόχρονα να είναι ξεκάθαρη η ταυτότητά σας καθώς και οι υπηρεσίες που προσφέρετε.

Καλαίσθητο Design και φωτογραφίες

Έχει συμβεί σε όλους μας να εντυπωσιαστούμε από τα γραφικά και το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας! Χρησιμοποιείστε τις τελευταίες σχεδιαστικές τάσεις καθώς επίσης δώστε βάση στην ποιότητα των φωτογραφιών. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το αποτέλεσμα να είναι καλαίσθητο στο ανθρώπινο μάτι οπότε καλό θα είναι να εμπιστευτείτε έναν ειδικό στην επιλογή των φωτογραφιών, στα χρώματα και γενικότερα στο σχεδιαστικό κομμάτι. Ιστοσελίδες με πλούσιο γραφικό περιβάλλον αλλά ταυτόχρονα αρμονικά αποτυπωμένο εμπνέουν εμπιστοσύνη και σιγουριά στον επισκέπτη!

Mobile – Responsive επιλογές

Πλέον οι χρήστες των κινητών συσκευών τείνουν να ξεπεράσουν αυτών των ηλεκρονικών υπολογιστών. Αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο ποσοστό των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας πιθανότατα μπαίνει από το κινητό του, επομένως το website σας θα πρέπει να υποστηρίζει την τεχνική του responsive web design για όλες τις συσκευές και οθόνες που κυκλοφορουν.

Σελίδα Επικοινωνίας

Είτε η ιστοσελίδα σας είναι ηλεκτρονικό κατάστημα είτε απλά εξυπηρετεί την προώθηση ιδεών σκέψεων ή και υπηρεσιών, χωρίς να εμπορεύεστε προϊόντα μέσα από αυτήν θα πρέπει να υπάρχει σελίδα επικοινωνίας. Είναι πιθανό κάποια φορά για οποιοδήποτε λόγο ο επισκέπτης να θέλει να απευθυνθεί σε κάποιον εκπρόσωπο. Το website σας λοιπόν θα πρέπει να έχει μια σελίδα όπου θα φάινονται τα εξής στοιχεία:

  • αριθμός τηλεφώνου
  • διεύθυνση
  • email
  • online φόρμα επικοινωνίας

Σωστά Δομημένο/Στοχευμένο Περιεχόμενο

Είναι πολύ σημαντικό να κατανοεί ο επισκέπτης άμεσα ποιο είναι το περιεχόμενο της σελίδας σας.  Αν για παράδειγμα η ιστοσελίδα σας είναι ένα e-shop, η αγορά θα πρέπει να είναι μία εύκολη και γρήγορη διαδικασία για τον επισκέπτη.
Αν σκοπός της σελίδας είναι η προώθηση της εταιρίας σας, θα πρέπει να υπάρχουν περιληπτικά όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και δράσεις σας.


Εκδήλωση ενδιαφέροντος