MOBILE TICKETING

Το Ticket Booking είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή που σκοπό έχει να επεκτείνει το δίκτυο διανομής εισιτηρίων και να δώσει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να αποκτήσει το εισιτήριό του άμεσα, χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο χωρίς να χρειάζεται να ανατρέξει σε σημεία διανομής.

Ο καταναλωτής θα πρέπει να αγοράσει το εισιτήριο μέσω της εφαρμογής πριν την επιβίβαση είτε για άμεση είτε για μελλοντική χρήση, αποφασίζοντας αργότερα για τη στιγμή ακύρωσής του εισιτηρίου. Κατά την επιβίβαση ο καταναλωτής θα πρέπει να δείχνει πάντα στον οδηγό το ενεργό εισιτήριο. Μέσω του Ticket Booking ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να αγοράσει εισιτήριο μιας διαδρομής καθώς και κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Ο χρήστης μπορεί να ολοκληρώσει την αγορά του μέσω πιστωτικής κάρτας VISA ή MASTERCARD , ενώ παράλληλα μπορεί να αποθηκεύσει τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών που έχει ήδη χρησιμοποιήσει ή ακόμα και να προσθέσει καινούργιες κάρτες. Με την ολοκλήρωση της αγοράς ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει το εισιτήριο του οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί. Για τα εισιτήρια συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας, η αντίστροφη μέτρηση ξεκινά από την ώρα της ακύρωσης τους μέχρι τη λήξη τους.

Οφέλη της εφαρμογής Ticket Booking για την εταιρία – πελάτη

Η εφαρμογή Ticket Booking έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για την εταιρία που διαθέτει τα προϊόντα της μέσω αυτής όσο και για τον τελικό αποδέκτη και τελικό καταναλωτή.

Πιο συγκεκριμένα

  • Αποτελεί ένα νέο κανάλι διανομής των προϊόντων του.

  • Τα έσοδα από το συγκεκριμένο τρόπο διάθεσης των εισιτηρίων πιστώνονται κατευθείαν στον πελάτη χωρίς να χρειάζεται περαιτέρω ενέργεια για την συλλογή αυτών (όπως π.χ. συλλογή από περίπτερα)

  • Δεν υπάρχει κόστος διάθεσης των εισιτηρίων (π.χ. κόστος χαρτιού, διανομής)

  • Πλήρης έλεγχος στον όγκο των πωλήσεων και των εσόδων μέσω του συγκεκριμένου καναλιού με την χρήση του backoffice.

  • Έλεγχος του ελεγκτικού μηχανισμού καθώς μπορούν να αποστέλλονται δεδομένα σχετικά με το πότε και πόσα εισιτήρια έχουν ελεγχθεί από συγκεκριμένο ελεγκτή εφόσον ο πελάτης το επιθυμεί.

  • Ενισχύει την εικόνα που έχει ο τελικός καταναλωτής για την εταιρία ως μια εταιρία καινοτόμα που παρακολουθεί τις εξελίξεις στην τεχνολογία και την αγορά γενικότερα.